Gogola Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 hej, har gjort en film o ska lägga över den på dvd, men de snackar engelska i filmen och de är oerhört bra me översättningar. I vilket program ska jag göra översättningar och hur gör man? Jag använder WinDVD eller va de heter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmnisse Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 använder mig av subtitle workshop när jag gör översättningar. funkar kalas och man kan spara det i så gott som vilket format som helst. hittade ingen tutorial till programmet men det är inte så svårt att lära sig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogola Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 Jaha, går det att ladda ner det, eller kan man köpa det någonstans? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmnisse Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 jodå. det går att ladda ner, det är gratis =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogola Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 Jag e ej hundra på detta, hur gör man egentligen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts