wohoo9 Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 ja hejsan, Jag har ett problem för när jag bränner .img filer i nero så blir det svartvitt men när jag bränner .vob filer så blir allt normalt så hur och vilket program behöver man för att göra om .img filer till .vob filer? Och vad är problem, varför blir det svartvitt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 det enda jag kan tänka mej är att du har projektet inställt på NTSC som är amerikask standard, det kan ge svartvitt på vissa tv aparater. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmnisse Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 nero är inte särskilt bra på att hantera .img. men om du vill extrahera .vob-filerna från en .img kan jag rekomdera magiciso. demot funkar alldeles utmärkt... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts