walfridson Postad 20 september 2005 Postad 20 september 2005 deblur, ser brutalt ut http://www.fxguide.com/article292.html 0 Citera
nicmar Postad 22 september 2005 Postad 22 september 2005 Fan va häftiga grejer man kunde göra! Men vad är Shake? Har aldrig sett det.. Finns inte motsvarande för After Effects?? 0 Citera
Munthe Postad 22 september 2005 Postad 22 september 2005 Shake finns för Mac OSX och Linux. Apple äger programmet. Det kostar 30-40 000:- för Mac och det dubbla för Linux. Shake är uppe och nosar i "high end" världen och riktar sig nästan uteslutande till effekter för film och reklam. 0 Citera
nicmar Postad 23 september 2005 Postad 23 september 2005 Aha.. vad är highend för PC? Är det nåt annat än After Effects som är större? Jag är inte så välinformerad, men har för mig det finns nåt som heter Combustion..? Jag har en Mac Mini med 256Mb minne och OS X.. höhö.. känns inte som jag varken vill eller kan köra Shake på den ;) Men det såg smaskigt ut, skulle vara kul att leka lite! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.