jediropet Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Hejsan! Jag vill göra en film där man ser ett spöke i ena sidan och på andra sidan en vanlig person. Jag vet hur man gör spöken men det går inte att ha de i samma bild. Finns det något sätt som man kan göra så att skärmen delas i två delar fast man inte ser det på skärmen. Tacksam för svar! /Carbe 0 Quote
Mr.Man Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 [citat=jediropet]Hejsan! Jag vill göra en film där man ser ett spöke i ena sidan och på andra sidan en vanlig person. Jag vet hur man gör spöken men det går inte att ha de i samma bild. Finns det något sätt som man kan göra så att skärmen delas i två delar fast man inte ser det på skärmen. Tacksam för svar! /Carbe[/citat] Lär dej hur man beskär en bild (crop) och lägg 2 klipp parallellt. 0 Quote
jediropet Posted September 9, 2005 Author Posted September 9, 2005 [citat=Mr.Man][citat=jediropet]Hejsan! Jag vill göra en film där man ser ett spöke i ena sidan och på andra sidan en vanlig person. Jag vet hur man gör spöken men det går inte att ha de i samma bild. Finns det något sätt som man kan göra så att skärmen delas i två delar fast man inte ser det på skärmen. Tacksam för svar! /Carbe[/citat] Lär dej hur man beskär en bild (crop) och lägg 2 klipp parallellt.[/citat] Finns dett något program där man kan ladda ner det då? 0 Quote
Recommended Posts