Jump to content

Två skärmar i samma bild

jediropet

Recommended Posts

Hejsan! Jag vill göra en film där man ser ett spöke i ena sidan och på andra sidan en vanlig person. Jag vet hur man gör spöken men det går inte att ha de i samma bild. Finns det något sätt som man kan göra så att skärmen delas i två delar fast man inte ser det på skärmen. Tacksam för svar!

/Carbe

[citat=jediropet]Hejsan! Jag vill göra en film där man ser ett spöke i ena sidan och på andra sidan en vanlig person. Jag vet hur man gör spöken men det går inte att ha de i samma bild. Finns det något sätt som man kan göra så att skärmen delas i två delar fast man inte ser det på skärmen. Tacksam för svar!

/Carbe[/citat]

Lär dej hur man beskär en bild (crop) och lägg 2 klipp parallellt.

[citat=Mr.Man][citat=jediropet]Hejsan! Jag vill göra en film där man ser ett spöke i ena sidan och på andra sidan en vanlig person. Jag vet hur man gör spöken men det går inte att ha de i samma bild. Finns det något sätt som man kan göra så att skärmen delas i två delar fast man inte ser det på skärmen. Tacksam för svar!

/Carbe[/citat]

Lär dej hur man beskär en bild (crop) och lägg 2 klipp parallellt.[/citat]

Finns dett något program där man kan ladda ner det då?