filmlabbet Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Hej Är det någon som vet vad för typ av maskiner som krävs för att pressa DVD-skivor. Och i så fall vart man får tag i sådana Mvh Fredrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilcans Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Jag vet knappt vad det är för maskiner, och definitivt inte var man köper dem, men en sak vet jag i alla fall: De är inte billiga. Jag skulle gissa på att en pressningsanläggning inte går att få för under miljonen, men det är alltså en ren gissning. Det är inget man köper för egen produktion i alla fall... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Sjukt kul att ha en press maskin i vardagsrumet! Moa ha ha ha 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Inte för att jag kan bidra med så mycket.Dock såg jag att en svensk firma i Märsta åtar sig pressning för ett minimiantal om 500st à ca 30kr.Så då snackar vi om produktionsvolymer värda minst 15000:- per uppdrag och glasmaster. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts