kemikal Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 sååå! Det var när jag började med denna som jag blev medlem på voodoo film! inte 100% klar men en bra bit på väg! vad tycks? http://www.kemikal.org/wiremoves/loveInc.wmv (det är en 22 meg stor wmv fil) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Mycket bra video... det enda man kunde klaga på var att det var för lite dist på elgitaren. Visserligen så behöver det inte vara dist underer versen, men låten hade varit bättre om det hade varit det under refrengen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kemikal Posted July 28, 2005 Author Share Posted July 28, 2005 Kul att du gillade videon! förstod inte vad du menade om låten, för lite dist ? specielt i refrängen är det ju määängder med dist, t.o.m på basen ! Finns ett parti, sticket, det som är inspelat i ett annat rum som inte är så disstad nån annan som har några kommentarer ? hemsidan till bandet föresten http://www.wiremoves.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 [citat=kemikal]förstod inte vad du menade om låten, för lite dist ?[/citat] Det jag menar är att "JAG" tycker att det skulle ha låtitit lite mer åt Metal hållet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crapboot Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Var inte videon färdig redigerad? Såg att det var lite osync på ett par ställen, men det kanske är min sega datorn? ; ) Nåväl, tyckte videon var fin. Skitsnyggt med skuggorna emot slutet av låten! Tyckte annars att det kanske blev lite grötigt i bakgrunden ibland, men det fungerade ändå fint. Tyckte det var en fin låt! Trummisen får två tummar för röjet!! Ska den färgkorrigeras något senare? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kemikal Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 tack! den är inte riktigt helt färdig, det är mitt första projekt och jag har som sakt lärt mig en del på vägen... som att man aldrig kan ha för mycket ljus, vissa scener är lite korniga för att jag var tvungen att dra upp en del kontrast så att det skulle se ut som andra klipp! maskningen och dubbelexponeringen är lite grötig, så ska försöka jobba med att maska lite bättre, fylla i och sudda bort där det ser som hemskast ut text effekten har oxå ändrats till vitt, och lite andra filter så att den inte ska se så dålig ut har lakt på ett "grön" filter på allt nu, det såg så tråkig ut utan, kankse blev lite mycket? är det värt att skicka in till någon video mastings byrå för att trycka ihop allt lite? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts