Jump to content

Wire Moves - Love Inc (musikvideo)

kemikal

Recommended Posts

Var inte videon färdig redigerad?

Såg att det var lite osync på ett par ställen, men det kanske är min sega datorn? ; ) Nåväl, tyckte videon var fin. Skitsnyggt med skuggorna emot slutet av låten! Tyckte annars att det kanske blev lite grötigt i bakgrunden ibland, men det fungerade ändå fint. Tyckte det var en fin låt! Trummisen får två tummar för röjet!!

Ska den färgkorrigeras något senare?

tack! den är inte riktigt helt färdig, det är mitt första projekt och jag har som sakt lärt mig en del på vägen... som att man aldrig kan ha för mycket ljus, vissa scener är lite korniga för att jag var tvungen att dra upp en del kontrast så att det skulle se ut som andra klipp!

maskningen och dubbelexponeringen är lite grötig, så ska försöka jobba med att maska lite bättre, fylla i och sudda bort där det ser som hemskast ut

text effekten har oxå ändrats till vitt, och lite andra filter så att den inte ska se så dålig ut

har lakt på ett "grön" filter på allt nu, det såg så tråkig ut utan, kankse blev lite mycket?

är det värt att skicka in till någon video mastings byrå för att trycka ihop allt lite?