kristofer Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 Jag kan börja med att säga att jag är total nybörjare med Adobe Premiere. Problemet jag har är att jag inte kan importera .mov-filer. Det står i hjälpen att programmet ska stödja .mov-filer, men i importfönstret finns det inte listat (där man kan välja vilken filtyp man vill importera). Mycket konstigt, speciellt som jag inte hittar nån annan med samma problem. Men om nån har något tips så skulle jag uppskatta det. /Kristofer 0 Quote
Ior Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 Du har väl QuickTime installerat (med recommended-inställningar)? http://www.apple.com/se/quicktime/download/standalone.html 0 Quote
kristofer Posted June 14, 2005 Author Posted June 14, 2005 Grymt, det funka =) Till mitt försvar hade jag QT installerat sen tidigare, men nu installera jag det igen med rekommenderade inställningar... Tack tack Ior... 0 Quote
Ior Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 [citat=kristofer]Grymt, det funka =) Till mitt försvar hade jag QT installerat sen tidigare, men nu installera jag det igen med rekommenderade inställningar... Tack tack Ior...[/citat] :bire 0 Quote
Recommended Posts