Johan_91 Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Hej kanske en lite dum fråga men jag behöver ett program som man kan klippa och klista in quick time-filer.jag ladda ner vegas men det fungerade inte att spara på så att jag vill ha lite mer tips jag är bara 13 år så jag vill gärna ha ett gratisprogram som är enkelt att sköta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Hej! Skulle inte rekomendera (Movie maker) om det inte va så att du ville ha nått gratis och enkelt! Men testa de! Annars tycker jag du ska ladda ner Premier Pro eller Ulead media studio Pro, inga krånliga program om du har lite tid att ödsla på att lära dig grunderna! Premier är mycket kompetent men jag vet att Ulead "sväljer" mer sorters klipp om du nu ska lägga in QT-klipp från nätet eller så? Premier är känsligare för skadade klipp m.m. Mvh/ Martin L 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts