ringmuskel Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Vart inne på E-bay precis och la bud på ett stativ. Är det nått att lite på e-bay att man får grejor och så? Mvh Mattias 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis cyphre Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Kolla bara att det är schyst feedback.. Men om du blir överbiddad och får ett second chance offer så kolla att det inte är han själv som skickar... Då står det "question from ebay member" som subject i mailen.... Då försöker han lura dig utanför ebays system och kan inte få dålig feedback mm. Bjöd på en kamera för inte så länge sedan och misstänkte att han bjöd över mig med fingerat namn så jag la ner den bjudgivningen. Då så får jag självklart ett sånt mail efteråt.. Han försökte alltså få med mig att trissa priset men när jag inte fortsatte så skickade han det där mailet... Vilket vore okej, för det var ett bra pris... Men om det skulle vara på riktigt så får man ett officiellt brev från ebay, inte från användaren. Köpte en hyffsat billig XL1s i sverige igår istället, kunde åka och hämta den själv... Men jag har köpt andra saker på ebay, det har funkat kalasbra.. Men det finns idioter som försöker lura av dig pengar, så var på din vakt.......! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ringmuskel Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 ska jag vara, tack så mycket :p gav lite klarhet iaf :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts