Roivert Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 hej, jag har en liten fråga angående filmbolagens/produktionsbolagens animerade "loggor" tex. Fox searchlight, paramount, universal osv. finns det något enkelt litet program som man kan använda för att göra en egen logga för sitt produktionsbolag? tack på förhand mvh. robert 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Har du inga förkunskaper så kan jag rekomendera Cool3D. Enkelt med begränsat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roivert Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 tack, men sen när jag fått kunskaper, vad för program kan användas då? tack på förhand! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 [citat=Roivert]tack, men sen när jag fått kunskaper, vad för program kan användas då? tack på förhand![/citat] Det är mycket upp till vad du vill åstakomma. Bra att kunna ett redigerings program typ premiere/vegas/avid/final cut sen för effekter är combustion/after effects/shake bra alternativ. För 3D effekter är 3Ds max/maya bra att kunna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts