Mekan Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Håller på med en liten sekvens i en film där bilder ska strobas fram. Har filmat detta men vill få det så att enstaka bildrutor kommer fram istället för att filmen rullar på i normal fps. Någon som har nån lösning på detta? plug-ins? Vill ha det som i öppningsscenen i senaste Free Radicals filmen Live a little eller om det är Serious. blandar alltid ihop dessa... Tänkte att om man drar när fps till 1 eller nåt borde detta gå men jag vet inte riktigt hur man gör. tacksam för svar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiberg Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 posterize time, om jag inte misstar mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Är man kontrollfreak kan man ju plocka ut stillbilder från filmen och sen importera in dom igen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 ganska mkt ork dock :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts