Stupider...lika a fox Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Hej, jag plitade snabbt ner ett litet manus här för några år sen och hitta det igen, och märkte att det var väldigt...uselt. Fick däremot lite inspiration att fortsätta på mitt tema, så här kommer det igen några år senare med lite modifikationer. Jag är inte alls klar, har inte ens skrivit färdigt det. Allt är väldigt slarvigt än så länge, men jag hoppas få några kommentarer.... Från början skrev jag Prat-situation, men nu har jag ändrat till Situation-prat. Vet dock inte vad som är det bästa...Elvis is alive.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stupider...lika a fox Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Vafan, jag tog med ett ännu slarvigare manus... aja ge synpunkter om du vill men jag kommer med ett mer ordentligt om ett par dagar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts