estberg Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hej. Har letat som en galning efter Servants - Cells instrumental versionen, den som kan höras i trailern till Sin City. Den finns tyvärr inte med på soundtracket och jag bara måste ha tag i den. Någon som vet? I övrigt är nog Sin City det vackraste jag sett på en bioduk... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 [citat=estberg]Har letat som en galning efter Servants - Cells instrumental versionen, den som kan höras i trailern till Sin City. Den finns tyvärr inte med på soundtracket och jag bara måste ha tag i den. Någon som vet? I övrigt är nog Sin City det vackraste jag sett på en bioduk...[/citat] Tyvärr, kan inte hjälpa dig med musiken... men var såg du Sin City? Längtar riktigt mycket tills den kommer på bio här! Idag damp den här postern ner i min brevlåda! :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
estberg Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Hemligt ;) Trevlig plansch..Poster Dreams? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts