estberg Postad 2 maj 2005 Postad 2 maj 2005 Hej. Har letat som en galning efter Servants - Cells instrumental versionen, den som kan höras i trailern till Sin City. Den finns tyvärr inte med på soundtracket och jag bara måste ha tag i den. Någon som vet? I övrigt är nog Sin City det vackraste jag sett på en bioduk... 0 Citera
occasus Postad 3 maj 2005 Postad 3 maj 2005 [citat=estberg]Har letat som en galning efter Servants - Cells instrumental versionen, den som kan höras i trailern till Sin City. Den finns tyvärr inte med på soundtracket och jag bara måste ha tag i den. Någon som vet? I övrigt är nog Sin City det vackraste jag sett på en bioduk...[/citat] Tyvärr, kan inte hjälpa dig med musiken... men var såg du Sin City? Längtar riktigt mycket tills den kommer på bio här! Idag damp den här postern ner i min brevlåda! :D 0 Citera
estberg Postad 9 maj 2005 Författare Postad 9 maj 2005 Hemligt ;) Trevlig plansch..Poster Dreams? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.