ad4m Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 När jag ska ta och lägga in filmklippen på timelinen så får jag bara med ljudet. Jag har även provat i premier och får samma fel där. Tack på för hand 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasPK Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Det "låter" som ett codec problem... kan du spela upp klippen (med video och ljud) i Mediaplayer? Om inte, så sätter jag min peng på just codec. Du kan ju kolla med GSpot och se vad för codec som använts. Vill du gå den enkla vägen och bara installera codecs och testa, rekommenderar jag ACE Mega Codecs pack eller K-lite dito 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandraren Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Vegas: Högerklicka på klippet innan du lägger upp det på timelinen och titta vad som är förbockat. Det finns tre alternativ. 1.bara ljud 2. bara bild 3. både bild och ljud. Kanske du kan lösa problemet den vägen. Lycka till mvh Hans 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts