erreth Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 säker jättelätt men jag lyckas inte.. alltså om jag skriver mitt namn så förnamnet är blått och efternamnet är rött 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 det är väl bara att markera förnamnet och ändra färgen... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Och skulle inte förslaget som Santafantasma kom med funka så prova att lägg ditt förnamn som ett video lager och ditt efternamn som ett fast du använder olika färg för båda. Om du inte kollat på dom enkla toturials som finns för vegas överst i denna delen av forumet så är det ett tipps för dig att ta en kik där. Mycket bra och enkla övningar som lockar till att prova själv och ta ut svängarna lite. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts