UngeherrPeter Posted March 28, 2003 Share Posted March 28, 2003 Ja, men nu händer det festliga grejer på svt.. I måndags var det premierre för Bank für alle och jag undrar om någon har några tankar om denna fantastiska tv-serie??? Kasta loss!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadulet Posted April 8, 2003 Share Posted April 8, 2003 - Dragan sitter i sin taxi och dricker en starköl- "tror du jag dricker en öl i onödan?" , jag gillar denna serie skarpt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UngeherrPeter Posted April 11, 2003 Author Share Posted April 11, 2003 Det är bra, skepp och hoj för dragan och oilpainteffekter!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted April 11, 2003 Share Posted April 11, 2003 Äsch... har ju bara sett första avsnittet. Har missat alla de andra. Man får väl köpa DVD-boxen när den kommer ut =) Gillar Ockie Nidsjös inledning om att inte förstå. Han är vajer. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts