Daniel Hållquist Posted September 4, 2018 Posted September 4, 2018 Hej, mitt namn är som sagt Daniel och… nu är det dags att berätta en hemlighet. Är ni med? I flera år har jag levt ett slags dubbelliv, många gånger som jag sagt att jag gått till jobbet eller när jag sagt att jag tränar, fotar, eller filmar, då har jag gjort någonting annat, något som jag känner att jag måste göra, för hjärtat säger att det är viktigt, viktigt för hela planeten & för hela mänskligheten. För att göra en lång historia kort, jag har vissa krafter som många andra inte har, och som Peter Parker sa ”Med stora krafter kommer stort ansvar”. Och nu är det dags att ta ansvar, för vem jag är, för vad jag står för. Jag är Daniel, och jag är en Demonjägare. Från och med idag kommer jag börja med en vlogg där ni kan följa mig på min resa efter sanningen. Här nedan så kan ni se det första avsnittet. Varmt, /D 0 Quote
Daniel Hållquist Posted November 7, 2018 Author Posted November 7, 2018 Om ni vill veta mer om demoniska chemtrails så rekommenderar jag att ni kollar in denna sida: http://www.chemtrailsaredemonic.org/chemtrailsQuestionsAndAnswers.php 0 Quote
Recommended Posts