JasonCiffe Posted September 10, 2017 Posted September 10, 2017 Hey! Idag släpper jag min nya kortfilm och det vore kul om ni skulle vilja kolla in den! All feedback är givetvis välkommen! Titel: Att Skapa Ett Barn Handling: Att fatta stora beslut i ett förhållande kan inte alltid vara lätt. Niklas och Rebecka är ett par som varit tillsammans några år när en fråga uppstår i deras relation. Är de redo för en ny fas i förhållandet? Längd: 10 min 29 sek Inspelad i Trollhättan den 2e April 2016. Filmad med en Canon 5D och en Canon 7D. Ljudet inspelat med Zoom H6. Redigerat i Premiere Pro CC. Framför kameran: "Rebecka" - Minna Westlund "Niklas" - Arvin Kananian Bakom kameran: Manus/Regi - Christoffer Tönnäng Regiassistent - Simon Bubach A-foto - Niklas Axelsson B-foto - Joella Johannesson Ljud - Mario Andresen Klippning - Christoffer Tönnäng Klippassistent - Holden McNeil Ljudläggning - Lucas Nilsson Ljudläggnings praktikant - Therese Larsson Musik - Patrik Kundvall Grading - Christoffer Tönnäng 0 Quote
Recommended Posts