El_SamuelO Postad 8 januari 2016 Postad 8 januari 2016 Handling: En tjej och en kille är på väg hem från krogen för att "dricka kaffe". Ingen av dem är särskilt van vid denna form av sammankomst och det blir lite obekväm stämning. Filmen bygger på min fascination för köttmarknaden på krogen och hur jag föreställer mig att det blir om man ba haffar upp någon på måfå utan att känna den. Fylle-kemi och sen PANG å bli inlåsta i en framtvingad erotisk bubbla. Genre: Romantik & drama Längd: 7.30min Länk till film: 0 Citera
El_SamuelO Postad 13 januari 2016 Författare Postad 13 januari 2016 Tääck Fesley! Jag vet, trisst med ljudet. Hade ju endast en Röde stereomic uppe på kameran och råkade ställa in en audio gain i kameran. Sånt som händer när jag inte har en enda tekniker vid min sida. Fick sköta allt själv under denna produktion, vilket i stunden kändes mindre viktigare då mina kära vänner som aldrig skådespelat förut behövde vägledning i agerandet. 0 Citera
yao_proud Postad 30 januari 2016 Postad 30 januari 2016 Wow! Älskar verkligen hiss-scenen. Otroligt snyggt! Måste bara säga att det jag sett som ni gjort känns väldigt proffsigt och ändå med en bra tanke bakom! Fortsätt så! Mvh 0 Citera
yao_proud Postad 30 januari 2016 Postad 30 januari 2016 Tycker skådespelarna även här gör ett kanonjobb!! 0 Citera
El_SamuelO Postad 1 februari 2016 Författare Postad 1 februari 2016 Wow! Älskar verkligen hiss-scenen. Otroligt snyggt! Måste bara säga att det jag sett som ni gjort känns väldigt proffsigt och ändå med en bra tanke bakom! Fortsätt så! Mvh Tack så mycket, tack så mycket! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.