Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Handling:

En tjej och en kille är på väg hem från krogen för att "dricka kaffe". Ingen av dem är särskilt van vid denna form av sammankomst och det blir lite obekväm stämning.

Filmen bygger på min fascination för köttmarknaden på krogen och hur jag föreställer mig att det blir om man ba haffar upp någon på måfå utan att känna den. Fylle-kemi och sen PANG å bli inlåsta i en framtvingad erotisk bubbla.

Genre: Romantik & drama

Längd: 7.30min

Länk till film:

Obekväm säng.jpg

Postad

Tääck Fesley!

Jag vet, trisst med ljudet. Hade ju endast en Röde stereomic uppe på kameran och råkade ställa in en audio gain i kameran. Sånt som händer när jag inte har en enda tekniker vid min sida. Fick sköta allt själv under denna produktion, vilket i stunden kändes mindre viktigare då mina kära vänner som aldrig skådespelat förut behövde vägledning i agerandet.

• 3 veckor senare...
Postad

Wow! Älskar verkligen hiss-scenen. Otroligt snyggt! Måste bara säga att det jag sett som ni gjort känns väldigt proffsigt och ändå med en bra tanke bakom! Fortsätt så!

Mvh

Postad
Wow! Älskar verkligen hiss-scenen. Otroligt snyggt! Måste bara säga att det jag sett som ni gjort känns väldigt proffsigt och ändå med en bra tanke bakom! Fortsätt så!

Mvh

Tack så mycket, tack så mycket!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...