Spaceromancer Postad 30 november 2015 Postad 30 november 2015 Den Sista Generationen? fick andrapriset på Murmansk filmfestival för ett par dagar sen. Den Sista Generationen? 1:30:58 | Slowlife Film Det var 21 filmer som tävlade i dokumentärfilmsklassen, bl.a SVT och NRK. Jag har varit på lite extra bra humör i dag :) 1 Citera
Bosse_A Postad 30 november 2015 Postad 30 november 2015 Intressant film. Hur gjorde du med översättningen till språket i Murmansk? //Bosse 0 Citera
Spaceromancer Postad 30 november 2015 Författare Postad 30 november 2015 De gick bra med undertexter på engelska. Jag gjorde själv översättningen och en kompis från USA (engelsklärare) korrekturläste. 0 Citera
Spaceromancer Postad 30 november 2015 Författare Postad 30 november 2015 Tack! Jag jobbar på med nya projekt hela tiden men ekonomin är en begränsning när allt är självfinansierat. 0 Citera
Spaceromancer Postad 14 januari 2016 Författare Postad 14 januari 2016 "Den Sista Generationen?" var med på SFI:s vårpresentation, och med anledning av den så blev jag och huvudpersonen intervjuade på P4 Norrbotten. Hoppa till 3:13:53. http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=229 0 Citera
Bosse_A Postad 14 januari 2016 Postad 14 januari 2016 så blev jag och huvudpersonen intervjuade på P4 Norrbotten.Det var väl fint att komma med i radion. Det är ju tufft att dokumentärfilma helt själv och hantera ljud o ljus mm. Jag själv har premiär av 2 filmer på Bio Kontrast i Ulricehamn den 4 februari och Kulturnämnden ser till att affischer och annonsering kommer igång nu. 0 Citera
Spaceromancer Postad 15 januari 2016 Författare Postad 15 januari 2016 Jag får upp en väldans massa avsnitt. Datum? Här en länk till programmet istället för startsidan. Med Anna Lidé, 2016.01.14. Börjar från 3:13:53. http://t.sr.se/233yEcV 0 Citera
Spaceromancer Postad 15 januari 2016 Författare Postad 15 januari 2016 Det var väl fint att komma med i radion. Det är ju tufft att dokumentärfilma helt själv och hantera ljud o ljus mm. Jag själv har premiär av 2 filmer på Bio Kontrast i Ulricehamn den 4 februari och Kulturnämnden ser till att affischer och annonsering kommer igång nu. Jag har varit väldigt dålig på att försöka få hjälp från kulturnämnder, SFI, landsting och allt vad det kan vara. Jag borde kolla upp det lite mer, vad man kan få hjälp med. Det får bli mitt nyårslöfte :) 0 Citera
Spaceromancer Postad 15 januari 2016 Författare Postad 15 januari 2016 Har lyssnat nu, samt sett dokumentären igen. Grymt! Jätte kul och intressant att ta del av:e Hoppas det blir fler dokumentärer för din del framöver. Stort grattis och lycka till!! Tackar för alla värmande ord! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.