johancederholm Postad 10 juni 2015 Postad 10 juni 2015 Spana gärna in min nya showreel, den innehåller scener ur diverse kortfilmer och musikvideos som jag arbetat med (främst som regissör), samt lite bakom kulisserna material. OBS: Showreelen är inte tillgänglig online längre. För mer information, eller ifall ni vill veta min arbetsroll i något specifikt projekt, så kan ni läsa mer på min sajt: Johan Cederholm l Regissör & Författare Tack för titten, all form av feedback uppskattas! :) / Johan 0 Citera
Klintbom Postad 17 juni 2015 Postad 17 juni 2015 Riktigt snygg showreel! Man blir sugen på att spana in dina projekt och det är även kul att se lite Bakom Kulisserna-material. Tummen upp :) 0 Citera
johancederholm Postad 17 juni 2015 Författare Postad 17 juni 2015 Riktigt snygg showreel! Man blir sugen på att spana in dina projekt och det är även kul att se lite Bakom Kulisserna-material. Tummen upp :) Tack så mycket! Du får mer än gärna spana in mina projekt :) / Johan 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.