tjatte Postad 1 maj 2015 Postad 1 maj 2015 Hej hej Robin heter jag och här är min senaste(andra) kortfilm. Den är baserad på en bild jag såg på Reddit för flera år sen och min relation till mina föräldrar när jag växte upp Synopsis: En pojke försöker febrilt att hålla sina omaka och trasiga skor borta från dom mobbare som jagar honom. Han vet att ifall dom kommer ikapp honom kommer han att råka illa ut. Men det värsta skulle vara ifall dom tar hans skor. Hoppas ni gillar den! 0 Citera
Denny Postad 1 maj 2015 Postad 1 maj 2015 Den var ganska bra faktist, musiken vid jakten kanske var lite för lugn men annars så!:) Hur lång tid tog produktionen? 0 Citera
tjatte Postad 1 maj 2015 Författare Postad 1 maj 2015 Tack, kul att höra! Det beror lite på hur man ser det, tänker du från när manuset påbörjades eller när inspelningen började? 0 Citera
tjatte Postad 2 maj 2015 Författare Postad 2 maj 2015 Oj, det är svårt att svara på. 3 år kanske :P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.