Liljekonvaljen 10 Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Hej! Ursäkta en helgrön amatör på AE, men hur får man in en effekt skapad i AE så att den går att använda i Premiere Elements? Filen som skapas när jag sparar projektet/effekten stöds inte enligt felmeddelande när jag provar lägga till filen i ett videoprojekt. Behöver jag spara/kompilera projektet/filen på något sätt så att det blir ett filformat som stöds av Premiere? Eller lägger man inte in effekter på det sättet? Tack på förhand! 0 Quote Link to post Share on other sites
Max_H 63 Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 After Effects och Premiere Elements kan inte samarbeta på något sätt annat än att du tar in klippet i After Effects, lägger på effekterna och renderar ut filen från After Effects till en ny film. Gå igenom dessa korta tutorials så kommer du långt: After Effects Basic Training //Max 0 Quote Link to post Share on other sites
Liljekonvaljen 10 Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Tack så mycket! :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts