Fast Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Det blev en sväng ut i skogen igen :) https://www.youtube.com/watch?v=DOfe_MIJyqU 5D Mark iii Canon 50/1,4 @ 1,8-2,2 Adobe Premiere - Curves, unsharp mask, filmgrain, warp stabilizer och crop 0 Quote
Fast Posted April 16, 2014 Author Posted April 16, 2014 Älskar Canon 50/1,4. Kunde varit lite mer variation men annars nice. Tack för feedback! Håller med om att den skulle kunnat kortats ner men föll pladask för soundtracket och var tvungen att låta filmen löpa hela :) 0 Quote
Filmpolis Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 soundtracket var riktigt nice passade bra in i filmen. Vad heter låten? Fick lite inspiration till min egen film, Det enda jag inte gillade i filmen var flygplanet, Passade inte in i natur skön miljö, Annars full pott, riktigt bra filmat. 0 Quote
Fast Posted April 22, 2014 Author Posted April 22, 2014 soundtracket var riktigt nice passade bra in i filmen. Vad heter låten? Fick lite inspiration till min egen film, Det enda jag inte gillade i filmen var flygplanet, Passade inte in i natur skön miljö, Annars full pott, riktigt bra filmat. Tackar! Låten heter Amostra - Rose. 0 Quote
Recommended Posts