Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
jo, känns ganska naturligt;)

I det här fallet tyckte jag musiken utgjorde ett viktigt bidrag tilll känslan. En del klipp var bättre än andra, men på det hela, så var det en tevlig upplevelse.

Ett plus också för att du skrivit vilken utrustning du använt. Blev lite sugen på Indislider Mini, men inte sett den i Sverige. Vart hittade du den?

Tack så mycket :)

Den köptes direkt från Indisystem för över 3 år sedan. Letar just nu efter en ny då Indislidern bara är 60 cm, vilket kan kännas kort ibland. indiSLIDERmini - indiSYSTEM

Postad
Jag ser ingen info om maxvikt. Skicka gärna ett mejl om du har info + om du tänkt sälja den. Jag behöver inte mer än 60 cm

Jag vet faktiskt inte hur mycket den tar, en 5D Mark III med batterigrepp + 24-105 funkar bra för mig iaf (ca 2kg) Skickar mail.

"Hyllsystem-sliders" är bara lämpliga för små kameror. Kullager funkar bättre även med större vikt

Helt korrekt, dock svårt att hitta en slider med kullager för under 100$ ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...