TheQuo Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Jag har en 5D mark II, Nexus 7 (2nd) och appen dslr controller. Det som stör mig är att när jag inte verkar kunna använda hela surfplattans bildyta. När jag väljer full screen liveview så verkar bara en del av surfplattans skärm användas, jag vill kunna använda hela 7 tummen, någon som hur man kan fixa det här? 0 Quote
kalamindi Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Jag tror inte att det går att fixa det, det har varit problem med 5d mark II med nästan alla monitor på marknad. Bara monitor som är byggd speciellt för 5d mark II klarar det tyvärr. 0 Quote
TheQuo Posted December 22, 2013 Author Posted December 22, 2013 Undrar om det blir någon skillnad om jag använder hdmi utgången på kameran? Använder USB utgången nu 0 Quote
kalamindi Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Alla monitor jag ref. på använder HDMI utgång ingen USB, kort svar, fungerar inte. 0 Quote
Recommended Posts