Gå till innehåll

Problem Ljuduppspelning PSE 12


anders10

Recommended Posts

Hej!

 

Någon som vet eller förstår..vad som kan vara fel i PSE 12. När jag jobbar med ett projekt fungerar allt hur bra som. Allt ljud fungerar och även om jag bränner ut filmen så är allt 100%. Sen sparar jag och går ur programmet. Nästa gång jag öppnar samma film som fungerade helt utan problem, så finns det bara ljud på delar av filmen eller bitvis.

Ljudfilen ligger kvar där men det är tyst som i graven. Har märkt det flera tillfällen just när man öppnar ett sparat projekt att den har problem med ljuduppspelningen. Har trixat lite med det och så vipps kommer ljudet igång. Men nu är det helt stendött på halva filmen och andra halvan fungerar felfritt. Och det är inte så att ljudet blivit nerdragit eller avstängt på något vis. Det fungerade igår och idag funkar bara hälften. Någon som vet vad som kan vara fel?

 

Vänligen

Anders

Länk till kommentar
Share on other sites

Hm vet inte! Filmat med en 7d i alla fall vet inte var man ser det? Kan det vara MVI? Helt off på sånt. Vet inte om jag är på rätt spår, men har en känsla av att alla versioner av Elements jag ägt varit extremt känsliga för hur och var man sparar projekten. Tog bort allt för inget fungerade. Gjort en ny variant som jag sett till att spara från början i "mina filmer" och det fungerar bra hittills. Har öppnat och stängt 100 gånger nu bara för att testa och det fungerar felfritt varje gång.

 

Stort tack att du alltid svarar! Mycket tacksam för din vänlighet :)

 

Vänligen

Anders

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...