Badjanne Postad 23 oktober 2013 Postad 23 oktober 2013 Delar upp min redigering i mindre projekt som jag sedan vill sammanfoga till ett större projekt där jag snyggar till övergångarna. Har försökt markera allt-kopiera-klistra in i annat projekt men får det inte att fungera. Jobbar i Premiere 11. 0 Citera
lobbamobba Postad 23 oktober 2013 Postad 23 oktober 2013 Delar upp min redigering i mindre projekt som jag sedan vill sammanfoga till ett större projekt där jag snyggar till övergångarna. Har försökt markera allt-kopiera-klistra in i annat projekt men får det inte att fungera. Jobbar i Premiere 11. I premiere pro kan jag kopiera o klistra fritt men jag kan också dra in en sequens ner på timelinen i en annan, prova det. 0 Citera
Badjanne Postad 23 oktober 2013 Författare Postad 23 oktober 2013 Verkar inte funka i Elements... 0 Citera
Max_H Postad 23 oktober 2013 Postad 23 oktober 2013 Nope - fungerar inte i Elements. En del verkar ha fått det att fungera med ClipMate, men jag har aldrig testat själv. ClipMate Clipboard Extender - Professional Clipboard Manager Software for Windows //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.