anda Posted February 21, 2005 Posted February 21, 2005 Har haft premiere 6.5 i snart ett halvår..... Men varje gång jag skall exportera ett projekt ifrån timelinern till avi för att sedan bränna ut på dvd skiva så blir bilden antingen alldeles för skarp i konturerna eller så uppstrår kraftiga släpningar när kameran förflyttas...... Har snart fått nog!!!!!!! Många onödiga timmar har gått.....och ett antal skivor blivit kraschade! Vad gör jag? Skulle någon kunna förklara vad jag skall exportera till för att få ett bra format till bränningen???? Bränner i Pinacle, om det är till någon hjälp! Vore evigt tacksam för svar!!!! 0 Quote
sound_front Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 Förde första så skaffa ett annat brännar program!... Använder själv Encore DVD 1.5, funkar utmärkt! Har märkt att det är stor skilnad på vilket program man använder för dom använder sig av olika omkodare och vissa suger! 0 Quote
Recommended Posts