JasonCiffe Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Hej! Kollat runt lite i olika butiker efter en platt-tv. Har ingen tv alls hemma och känner nu att jag vill köpa en tv och en blu-ray för att det hade varit kul att se på film på lite större än min 24" datorskärm. Det jag söker är en TV för enbart filmtittande (kommer inte titta på tv) och är inte så pepp på en billig skit led-tv. LCD är ju helt utgående verkar det ju som. Men någon som har tips på en tv med en bra fin bild* och som det går att kräma ut så mycket som det går av bilden. Jag har tänkt mig en 40" - 42" mellan 5000 - 7000. Det kanske är för lite, jag vet inte. Är studerande så är inte jätte tät, men vill gärna kolla runt om någon här kanske har en schysst tv att rekommendera som man kanske skulle kunna köpa på nätet då utbudet är så mycket större där än i butik! Mvh, JasonCiffe *Bra fin bild = inte grådassig bild utan där svart verkligen är svart. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raw Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Hej! Kollat runt lite i olika butiker efter en platt-tv. Har ingen tv alls hemma och känner nu att jag vill köpa en tv och en blu-ray för att det hade varit kul att se på film på lite större än min 24" datorskärm. Det jag söker är en TV för enbart filmtittande (kommer inte titta på tv) och är inte så pepp på en billig skit led-tv. LCD är ju helt utgående verkar det ju som. Men någon som har tips på en tv med en bra fin bild* och som det går att kräma ut så mycket som det går av bilden. Jag har tänkt mig en 40" - 42" mellan 5000 - 7000. Det kanske är för lite, jag vet inte. Är studerande så är inte jätte tät, men vill gärna kolla runt om någon här kanske har en schysst tv att rekommendera som man kanske skulle kunna köpa på nätet då utbudet är så mycket större där än i butik! Mvh, JasonCiffe *Bra fin bild = inte grådassig bild utan där svart verkligen är svart. LG 42LM669T LED TV | Hi-Fi Klubben Här har du en schyst tv =) Hifiklubben sållar ut ett ganska bra urval som är gjorda för just film och inget annat. /Patrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts