Jump to content

Ljudläggning/Musikkomposition/Mixning etc erbjudes!

octolab

Recommended Posts

Hej!

Mitt namn är Fredrik L Kindsäter. Jag skriver detta brev på grund av att jag helt enkelt brinner för ljud i alla dess former och det är ju en del av vad ni här på forumet sysslar med ;-)

Har sysslat med musik i många olika former sen början av 90-talet och då som både kompositör och/eller producent. Gillar lika delar så att säga ;-) Har flera skivsläpp i bagaget och spelat live i Sverige och England.

Jag tog examen 2011 som ljuddesigner från utbildningen Teknisk Ljuddesign på Yrkeshögskolan i Göteborg. Där ingick det det mesta inom sfären Ljud såsom arbete med b la film, teater, radio, television, multimedia, mässor och utställningar. Jag har ett välutvecklat kunnande inom ljudteknik, musikanalys och elektronik.

Jag är strukturerad av mig och är noggrann i det jag släpper ifrån mig.

Jag har gjort overdubs med skådespelare till en långfilm och även gjort en radioteater som en del i utbildningen.

Har praktiserat och jobbat på SVT Drama som ljudtekniker i serien Hinsehäxan. Den var nominerad som 'Årets TV-drama' i 2012-års Kristallen-gala.

Så om ni har nått ni vill ljudlägga tveka inte att kontakta mig. Prova mig! Öppen för förslag.

Jag har utrustning som täcker in de mesta inom ämnet.

Mvh / Fredrik L Kindsäter i Lysekil.