steelduck Postad 5 december 2012 Postad 5 december 2012 Ljudet kommer till filmen den 24 december, men den är lika underhållande utan ljud! :) Bullterrier har en medfödd känsla för humor, intelligens, fantasi, personlighet – och för oss som älskar rasen – skönhet. Dess utseende tillsammans med karaktären är unikt i hundvärldens breda spektra av raser. Prinsessan Dagny har en härlig personlighet som berör oss alla och får oss att känna deltagande i hennes liv. Hon ser till att ingen känner sig utanför. Om Dagnys mattor är i 2 olika rum så händer det att Dagny skäller/ser till att mattarna hamnar i ett och samma rum! Isolering är aldrig bra! Visades på Dövfilmfestivalen 2012. Engelsk text: Mitt liv som Dagny (My life as Dagny) - english subtitle on Vimeo Manus, kamera och redigering: Niklas Wanjura Svensk text: Therese Rollvén, Hedvig Ledung, Sara Andersson och Niklas Wanjura Engelsk text: Therese Rollvén Kamera: Canon 7D + 70-200mm IS USM 70-200mm f2.8 Hero Go Pro 2. Jag som producerade filmen har bestämt mig att donera bort hela vinsten som jag får för filmen till Bullterriertidningen för att stödja deras arbete. 0 Citera
steelduck Postad 7 december 2012 Författare Postad 7 december 2012 81 visningar och inte en enda kommentar? :-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.