Skåne Pro Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Jag funderar på att köpa en Shure FP 15 men vad är det för regler som gäller för det? Måste man ha tillstånd eller nåt liknade eller är det bara och köpa å köra på? http://www.thomann.de/se/shure_fp15_83_q24.htm // Daniel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimster Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 PTS - Trådlösa mikrofoner och hörseltekniska hjälpmedel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skåne Pro Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Så då kan man alltså inte använda den här utan att betala för att använda den? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luzer Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Är det nån som betalar? Trodde alla bara köpte och körde? Möjligt att större företag som typ svt väljer att betala men mindre firmor och privatpersoner tror jag struntar i det. Är ju så pytteliten verkningsgrad på sändarna så risken att du stör ut någon frekvens är hyffsat liten, snarare så att man får testa sig fram för att hitta en så bra kanal som möjligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skåne Pro Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Ok. Tack för all hjälp.Då köper jag å kör på ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts