Amze Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 Hejhej! Antagligen är det många av er som inte heller vet detta. Men jag köpte nyligen en Sony Handycam HDR-cx570e, och i födelsedagspresent fick jag en Rode Videomikrofon. Men grejen är att mikrofonen inte går på kamerans mikrofon hållare. Så jag letar efter en adapter som kanske passar. Den enda jag hittat är på amazon.com och där är jag lite osäker på att beställa saker. Men någon av er där ute kanske vet vart man kan köpa passande adaptrar till denna kameran? Jag antar att det är för att den är så ny (kom ut i januari i år) så det inte finns några i Sverige än. Dock tycker jag det är lite tråkigt ifall det skulle råka vara så. Men som sagt, är det någon som har något tips på adaptrar där ute till Sony kameror? Tack så mycket för svar :e 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomasT Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Kanske denna: Blixtskoadapter - Sony advances shoe | Kamda 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts