singoz Postad 10 oktober 2012 Postad 10 oktober 2012 Hej! Detta var vårt bidrag till NOOMARATON 2012. Kriterierna var - Tema: Frestelser. Plaster: I en säng, Centrum, Dike. Föremål: Slickepott, Gammal trasa, Flaskpost. Verkligen inte något mästerverk, men vi hade roligt när vi gjorde den i alla fall. MVH Anton. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.