rotsom Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Hej alla proffs! Hoppas att någon där ute sitter med info som kan hjälpa mig. Jag letat efter en programvara som kan mixa video live. Det är så att vi är ett gäng som håller på och ska göra ett "TV-program" som ska streamas live. Den programvara som vi testat är avtek cutfour vilket inte riktigt når ända fram. Är det någon som vet om det finns något alternativ där ute?! MVH Rob PS hoppas att inlägget hamnade i ett lämpligt forum 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikp Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Jag är också intresserad av tips på mjukvarumixer. Ett kan jag dela med mig av själv, Wirecast. Live Streaming Software - Overview - Telestream Wirecast Verkar vara ledande inom webbtv. Men det måste väl finnas fler alternativ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FelixWallsten Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Wirecast tycker jag är det bästa, jag har dock inte testat så många mjukvarumixrar men wirecast har inte strulat för mig någongång. Teradek har någon, men jag tror att man måste använda deras hårdvara också.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts