Domidus Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Hejsan! Jag har laddat hem gratisversionen av Lightworks för att testa det, men gratisversionen stödjer ju inte mina filmklipp från systemkameran eller min sportkamera (H.264). Jag har testat att ladda hem ett videokonverteringsprogram men får det ändå inte att fungera. Någon av er som har några tips? Både på ett program samt till vad man ska konvertera till. Tackar på förhand /Niklas 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munthe Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Det finns väldigt bra dokumentation om Lightworks på deras sida. Och gott om information som understryker att gratisversionen av LW inte inkluderar några kommersiella codecs (som h.264). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Det finns en lista på vad gratisversionen klarar av här: Compare Versions 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts