Jump to content

Problem i Adobe Premiere Elements 9 - Error message!

AntonRosell

Recommended Posts

Hej!

Jag satte mig för en stund sedan och tänkte äntligen få tummen ur och klippa ihop alla mina mobil klipp (iPhone 4/.MOV format) till en liten filmsnutt som jag lovat mina vänner att jag ska göra. Efter ca en och en halv timme spenderat i programmet så kan ajg inte importera vissa av mina videoklipp, när de föregående har fungerat helt utan problem... Det meddelandet jag får upp är av följande:

"ERROR Message

The importer reported a generic error."

Är det någon som vet vad som kan vara felet? Skulle jätte gärna vilja ha svar snabbt då jag har lovat att vara klar med filmen på fredag (skrev detta tisdag 23:55).

Tack på förhand.

/Anton

De gånger jag har använt Premiere Elements 9 så har jag kunnat redigera max en timme i taget innan programmet får något fel/kraschar. Det brukar hjälpa att starta om programmet. I enstaka fall hela datorn. Se bara till att du sparar ditt projekt ofta så du inte tappar bort något. Sitter man en hel dag med en film så blir det tyvärr några omstarter...