Davido Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 Hej alla! Jag ska spela in en konsert utomhus och behöver få till ett bra ljud som håller för broadcasting. Vad ska jag använda för mikrofon eller mixer ?? tacksam för snabbt svar!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davido Posted June 10, 2012 Author Share Posted June 10, 2012 Hej alla! Jag ska spela in en konsert utomhus och behöver få till ett bra ljud som håller för broadcasting. Vad ska jag använda för mikrofon eller mixer ?? tacksam för snabbt svar!! Edirol R-4 Pro ljudkit Inkl. Edirol R-4 Pro: 4-kanalig hårddiskinspelning, Sennheiser ME-66, Sennheizer trådlöst myggsystem, Ljudbom, Rycote Zeppelinare med päls, Filmklappa, Hörlurar. Edirol R-4 Pro är en 4-kanalig ljudinspelare. Den drivs på AA-battterier eller ström och har en smidig medföljande väska med kabelutgångar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts