Winghen Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Hej! Har nu sökt till Sydney Film School och har fått bekräftat att jag blivit erbjuden en plats! :D Det jag vill veta, från er med personlig erfarenhet, är hur det funkar med lån o grejor? Jag har kikat runt på CSNs hemsida men har svårt att få exakta uträkningar. Jag vill veta om CSN-lånet täcker hela skolavgiften och allt annat runt omkring, som jag förstått det så gör det de, men jag vill också veta hur ett sånt här lån fungerar: Är det "riskfritt", alltså är lånet inte sån farlig grej som det låter som (såvida man har jobb efter utbildningen). Jag slutar nu till sommaren mitt sista år på gymnasiet. Platsen på skolan som jag blivit erbjuden är med start redan i juli. Jag känner spontant att det vore bättre att få jobba ett år och åka nästa sommar, eller? pleaseeeeee hjälp en vilsen student! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts