lurv10 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Jag ska spela in en film den 4-5 februari. Filmen utspelar sig på ett cafe och vi undrar om det är någon på voodofilm forumet som har lust att låna ut sitt cafe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lurv10 Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 ni kan höra av er på alfred(at)wahlforss.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Jag säger inte detta med 100% säkerhet... ... men jag tror du letar på fel ställe. Det är inte många Voodoofilmare som äger caféer. Kolla upp något lokalt fik istället som du tycker passar och maila/ring dem. När jag spelade in på en pub i Stockholm så mailade jag och frågade + att jag ringde två dagar senare. Man har gjort undersökningar på just detta och statistiken (som inte alltid är exakt) pekar mot att det bästa man kan göra är att först maila och två dagar senare ringa upp om man inte har fått svar. Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts