Jokke Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Såg nyss på jägarna och undrar lite över de olika karaktärerna i filmen. Den närmaste relationen t.ex, kan det vara flera personer under filmens gång som tar den rollen eller kan det bara vara en person? I "Jägarna" t.ex, kan Leif räknas som närmaste relation ett tag innan relationen mellan han och Erik blir allt för spänd? Hjälten i filmen, kan detta helt enkelt vara Erik´s envishet och hans vilja att skipa rättvisa? Det är ju ändå det som hjälper honom att övervinna de hinder som uppstår på vägen mot upplösningen. Detta funderade jag över lite. Är jag helt ute och cyklar eller ligger det nåt i det jag funderat över? Hjälp tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Jag tycker att brödraskapet är starkast. Onödigt vetande är att bröderna är extremt lik min far och hans bror =P. Om man bortser från vissa gärningar i filmen dock! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts