Gå till innehåll

Har Vi Potential?


Lanproduction

Recommended Posts

Tjena, tjena. Vi är en liten grupp på ungefär 8 killar som skapat film ända sen runt 2005 nån gång. Vi har nyligen börjat bolla med idén att försöka bli lite igenkända :i, vi har rätt så många tittare från samma ort som gillar våra videor,

Men det skulle vara roligt att hitta nya tittare som delar vår humor, vår humor som sagt är ganska speciell. ;)

 

Ni kan ju ta en titt på våran channel på youtube och kanske ge lite feedback om vad vi skulle kunna ändra på hare gött! :h

 

TheLanProductions kanal - YouTube

 

Vi kan ta kritik, men försök att inte vara för hårda mot oss :bire

Länk till kommentar
Share on other sites

V kul ni är. Klassiska sketcher, lagom orginellt, tror inte ni ska vara oroliga att er humor är för speciell o svårtillgänglig, det mesta av typ killinggänget o klunan osv är ungefär så här skruvat. Jag såg bara garderoben nu men jag tror att ni borde titta mer på klippningen. När är scenen slut och varför? Det känns som att ni jobbar mer kollektivt och jag saknar lite en regissör som ser scenen utifrån. Delar av skådespeleriet är tyvärr rätt dåligt så jag skulle satsa på att hitta sätt att jobba mer traditionellt (manus, regissör, tydligare dramaturgi när ni klipper) men utan att tappa lusten. Lycka till!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...