Gå till innehåll

Inomhus fotboll filmad med 550D


solaris

Recommended Posts

Nu är jag skadad så varför inte filma några vänner som spelar fotboll? (O:

 

 

 

Inomhus fotboll filmat med 550D, haft lite strul med lära mig zooma smidigt.

och en blandning på fps 24 (1080) samt fps 50 (720) där jag inte riktigt fattade vilken klipp i FCPX vilket klipp var 50 eller 24 fps *skratt*

 

Berätta vad ni tycker och kanske vad jag ska tänka på mer i framtiden..för den som orkar och kommentera dX:p

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej.

Är ny här och skall börja min bana med att fråga hur tänkte du när du döpte filmen till - Indoor socccer?

Är det något fel på Indoor fotball i fall nu inte svenskan fungerar för dig. Det där känns bara tramsigt.

 

Det känns som om du har filmat utan någon ide om varför.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej.

Är ny här och skall börja min bana med att fråga hur tänkte du när du döpte filmen till - Indoor socccer?

Är det något fel på Indoor fotball i fall nu inte svenskan fungerar för dig. Det där känns bara tramsigt.

 

Det känns som om du har filmat utan någon ide om varför.

 

Kul att du frågar! för det första att det är det skriver på engelska är för att nå en större publik, om man använder youtube m.m

 

Sen att jag använder ordet "indoor soccer" (som är mer använt i USA och Australien) än den internationella fotball eller mer korrekt futsal, vet jag inte. Just i det tillfället så använde jag det ordet....kanske för att jag såg precis på starship troopers och hade USA i huvudet.:p

 

Det ska inte finnas någon riktig handling eller ide i filmen, det handlar mer bara om killar som spelar fotboll där man filmar i olika vinklar med lite slowmotion. Man får se det med en liten abstrakt synvinkel, njuta av bollen, musiken och bara se hur ett par grabbar spelar fotboll på sin fritid i en gymnastikhall. Kanske fotbolls porr? Haha

 

Men tack för omtanken. (O:

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...