Mattihp Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 Sitter och gör lite grafik med text till slutet på några informationsfilmer. Texten där skall vara i typsnittet Boton och stilen light. Detta har jag installerat och det fungerar prima i alla andra program förutom Final Cut. Där kan jag nämligen inte välja Light som stil! Hur fasen skall jag få till texten i rätt typsnitt då? Måste jag verkligen gå via photoshop? 0 Quote
barnholdt Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 Nu var det ett tag sedan du posta din fråga och det har säkert löst sig för dig redan. Motion kanske tycker om typsnittet? 0 Quote
Mattihp Posted October 23, 2011 Author Posted October 23, 2011 Nu var det ett tag sedan du posta din fråga och det har säkert löst sig för dig redan. Motion kanske tycker om typsnittet? Jag löste det genom att trycka ut psd-filer i photoshop. Men ska ta en titt på hur motion gillar det. 0 Quote
Recommended Posts