steelduck Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Filmen ”Min bästa vän” blev nominerad till 8 kategorier av 8 möjliga på Visuella Filmgalan (en filmgala för teckenspråkiga här i Sverige) 7-8 oktober 2011. Filmen tog hem kategorin ”bästa redigerare” och ”publikens favorit”. Finns i dagsläget undertexter på svenska och engelska då filmen är teckenspråkig. (ljudlös också...) En 8,35 min lång film där vi får följa en tjej i hennes vardagsliv, vem är hennes bästa vän egentligen? Min bästa vän Filmen är filmad med en Canon 7D + Canon 17-55mm f2.8 IS USM + Canon 70-200mm f2.8 IS USM. Vore lite kul med lite kommentarer från er. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steelduck Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 478 visningar, och inte en enda kommentar? Är det bara för att filmen inte innehåller något ljudspår? :) (Svensk text finns...) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts