Reshagen Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Min första kortfilm. Gjorde den med mina kusiner i mellanstadiet för ungefär två månader sedan. De ville göra en film. Jag ville filma. Vi tog med oss kameran ut i skogen, och resten kan ni nog räkna ut själva. http://www.youtube.com/watch?v=5fSLcumh3J8 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeneralXT Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 sämsta skit jag någonsin har sett... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricBradford Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Lite väl överdriven kontrast där.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reshagen Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 sämsta skit jag någonsin har sett... Uppskattar ärligheten. Finns inget värre än människor som säger en sak och menar en annan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts