JohnOchLarsson Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 En liten stopmotion-film jag gjorde på sammanlagt en timme. Jag tycker du ska se den, och sedan, skriva ett budskap till filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ED1604319834 Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Budskap: Slösa inte bort en timma på en boll med ögon om du inte har mycket med fritid! Bra film föresten. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 Haha E:D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 Och om jag nu snart är uppe i hundra visningar; varför har jag då inte snart hundra budskap till filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts