Bylund Postad 8 september 2011 Postad 8 september 2011 Frågorna 1. Jag undrar hur mycket skådespelarna brukar få betalt för att vara med i en långfilm (Cirka 2 timmar) 2. Jag undrar hur många scener det brukar vara i en 2 timmars långfilm 3. Hur mycket kostar det för att en bil ska vara med om en sprängning i en film? 4. Hur gör man när ett hus ska brinna i en film är det i ett program ??? 0 Citera
Tolin Postad 9 september 2011 Postad 9 september 2011 1. Jag undrar hur mycket skådespelarna brukar få betalt för att vara med i en långfilm (Cirka 2 timmar) Så mycket de vill ha eller så mycket som du är villig att betala - Oftast nåt där mellan. 2. Jag undrar hur många scener det brukar vara i en 2 timmars långfilm Antalet scener har inget att göra med filmens längd :) 3. Hur mycket kostar det för att en bil ska vara med om en sprängning i en film? Kostnaden för bilen, pyrotekniker, sprängningstillstånd(?) och bortforsling. Ganska mycket pengar. 4. Hur gör man när ett hus ska brinna i en film är det i ett program ??? Tändstickor och lite bensin. Att få ett hus att brinna på film är precis lika lätt som att få det att brinna i verkligheten. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.